2011. december 22., csütörtök

Befektetési tanácsadás teljesen ingyen!! - Jelenlegi ára: 1 Ft


Köszöntelek Aukciómon!
Ezen az aukción nem ruhát, tárgyat kívánok eladni, henem egy befektetési lehetőséget szeretnék ajánlani teljesen ingyen és kötetlenül!!!
Van megtakarított pénze, de a bankban nem érzi biztonságban???
Vállalkozása, cége van és befektetni szeretne ÁFA kötelezettség nélkül???
Nincsen megtakarítás, de szeretné ha szépen lassan gyarapodna, akár gyermekeire gondolván, akár saját nyugdíja éveire???
Amit kínálok Önnek/Önöknek az egy 1 órás kötetlen és ingyenes beszélgetés, tanácsadás, illetve egy több mint 5000 éves múlttal rendelkező, jó hozamú biztos befektetés!!
Sajnos pénzünk lassan teljesen elértéktelenedhet, mint anno a pengő, lehet hogy egyik napról a másikra a vagyonunk, házunk semmit nem fog érni!!
Sajnos !!! a történelem ismételheti önmagát!
A bankok ideje hamarosan lejár, már csak az UNIO és mi mint befektetők tartjuk életbe évi pár százalékos kamatért, kérdem Én, megéri????
A felvett hitelre miért nem évi 7-8% a kamat, és akkor még sokat is írtam?!?!
Számolnunk kell azzal, hogy a saját megtakarításunkat, amit évek során összegyűjtöttünk és a bankokra bíztunk, azt egyik napról a másikra zárolhatják, nem kapjuk vissza.
Megéri, megérte a bizalmat???
Ezzel szembe kínálok Önöknek egy biztos és biztonságos fizikai, azaz kézzel fogható befektetési lehetőséget teljesen ingyen és csak 1 órát kérek!!
Az ország bármely pontjába megoldható elvileg a személyes találkozó, de azt a licit lejárta után telefonon megbeszéljük!!
Ha egy befektetési tanácsadóhoz fordul segítségért, akkor hozzá igazodni, alkalmazkodni kell, ezzel szembe Én rugalmas vagyok, ha kell házhoz megyek, de egy független helyen is találkozhatunk és mindezt teljesen ingyen és kötöttségek nélkül!!
Ami fontos,
NEM VAGYOK BIZTOSÍTÁSI ÜZLETKÖTŐ!!!!!
Nem olyan rég ajánlották nekem ezt a nagyon jó dolgot, ezt szeretném tovább adni, több emberrel megismertetni.
Ha felkeltette ezen aukció a figyelmét, nincsen más dolga mint licitálni, vagy írni nekem és indítok fix áras aukciót!!
Ne feledje az idő pénz
A pénz befektetés
A befektetés hozam, megtakarítás!!!!
Higgye el megéri, csak 1 órájába kerül!!
Nagyon fontos, hogy a licit kimenetelétől függetlenü Önnek semmibe nem kerül, nem kell utalnia és a jutalékot is én fizetem!!
Ha nem él az álltalam kínált lehetőséggel, akkor szépen illedelmesen megköszönöm a rám szánt egy órát, hiszen bizalmat szavazott nekem azzal hogy meghallgatott!
De az is lehetséges, hogy megfontolja a hallottakat és akár fél év múlva Ön fog megkeresni engem, hogy megfogadná a tanácsomat, illetve meghallgatna mégegyszer.
És ez nekem az igazi elismerés és bizalom!!!
Licitáljon bizalommal és kötöttségek nélkül!!!
a sablonom: adolf666 készitette
az aukció inditásával kiejelentem, hogy a termék eladási-terjesztési jogával rendelkezem


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-08 13:59
. Befektetési tanácsadás teljesen ingyen!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése